+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: Er ISO-certificering en god investering for små virksomheder?

1. Er ISO-certificering en god investering for små virksomheder?

Vi er en lille virksomhed, og jeg har haft ISO-certificering på radaren i et stykke tid. Jeg har dog hørt blandede meninger om, hvorvidt det virkelig er nødvendigt for mindre virksomheder. Det virker som en stor opgave med mange regler og dokumentation, som måske ikke giver den store værdi. Jeg vil gerne høre fra dem, der har prøvet det – hvad har det givet jer? Er det en investering, der virkelig gør en forskel?

2. Jeg forstår din tvivl, men fra min erfaring var det en af de bedste beslutninger, vi tog. Vi brugte hjælp fra https://www.isocertificering.dk/, og det gjorde en kæmpe forskel. Vi fik hjælp til at forstå, hvordan vi kunne forbedre vores processer, og certificeringen gav os en markant bedre troværdighed blandt kunder. Vi oplevede ikke kun et løft i vores professionalisme, men også en bedre organisation. Det kræver tid og indsats, men det er det værd.

3. Jeg mener, at ISO-certificering er en god idé, men kun hvis man er villig til at gøre arbejdet. Det kan være en udfordring, især for små virksomheder, men det har hjulpet os med at få bedre styr på både interne processer og kundehenvendelser. Det giver en synlig professionalisme, som kunderne virkelig værdsætter. Det er en langsigtet investering, men jeg føler bestemt, at det har styrket vores position på markedet.

+ Reply to Thread

Bookmarks