+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: Är IPTV verkligen stabilt nog för att ersätta vanlig TV?

1. Är IPTV verkligen stabilt nog för att ersätta vanlig TV?

Jag gillar tanken på IPTV, men jag är rädd att det inte är tillräckligt stabilt. Jag har en kompis som skaffade en tjänst, och ibland funkade det klockrent, men andra gånger hackade det, eller så försvann kanaler. Jag vill kunna slå på TV:n och bara titta utan att behöva oroa mig för tekniska problem. Funkar IPTV verkligen lika smidigt som vanlig kabel-TV, eller får man räkna med störningar?

2. Jag förstår din oro, för jag har själv testat dåliga tjänster innan jag hittade nordic iptv. Där har jag sluppit alla problem – inga lagg, HD och 4K-kvalitet, och alla kanaler fungerar utan avbrott. Dessutom finns Catch Up, så jag kan se program i efterhand. Jag har använt det i flera månader nu, och det har varit mer stabilt än min gamla kabel-TV. Så länge du väljer en bra leverantör finns det inget att oroa sig för!

3. För mig är IPTV både en hit och en miss. När det funkar är det grymt – bättre utbud, flexiblare och billigare. Men man är beroende av internetuppkopplingen och leverantören. Jag har testat olika tjänster, och vissa har varit katastrof medan andra har funkat felfritt. Om man hittar en stabil tjänst kan det absolut ersätta vanlig TV, men jag förstår de som föredrar en lösning som alltid fungerar utan att man ens behöver tänka på det.

+ Reply to Thread

Bookmarks